Bebekler sarılık olmasın diye ilk doğduğunda çok az şekerli su veriyorlarmış
Su ve şeker ikisininde asla verilmemesi gerektiğini düşünüyorum ama sarılık olmasından daha iyidir azcık versem mi diye de düşünüyorum
Şekerli su verip sarılık olmayan var mı