yarenkrcc Kızlar selam beklenen adet günüm dündü sadece göğüs hassasiyetim var dolgun ve uçları acıyor ilk idrarla bu testi yaptımm çok silik bir gölge var 10 max 15 dkya belirmiştir gözle net görülecek şekilde. Yanıltır mı yoksa düşük hcg yakalamış mıdır
mutl yarenkrcc ben bu marka ile öğrendim ama benimkini çok net çıkarttı bende adetin 1 gün gecikmesiyle yaptım
yarenkrcc buse76 yumurtlamam geç oldu canım 13.gün bugün takvime görede dün adet olmam lazımdı be görüyordumda aynı şekilde kameraya yansımıyor maalesef:( bu marka yanılmaz diyorlar ama bilemedim
buse76 yarenkrcc zaten yumurtlamadan 10 11 gün sonra varsa teste çıkıyor Silik ama dediğim gibi ben göremedim bir kaç gün sonra tekrar yap
yarenkrcc mutl yumurtlamadan 13 gün geçti geç yumurtladım takvime göre adet günüm dündü yavrum, gözle hayalet çizgi görüyorum görselde belli olmayabilir
dalyaluna35 Dpo 9 da adetime 5-7 gun varken öğrendim sizinki negatif maalesef yine de kan verin isterseniz ben göremedim cizgiyi
yarenkrcc dalyaluna35 teşekkür ederim, gözle hayalet çizgi görüyorum ama görsele yansımamış, geç yumurtladım geç döllenme ihtimalini düşündüm takvime göre adet tarihim dündü ama hiç belirtim yok göğüs hassasiyetim dışında
mutl yarenkrcc o zaman bence biraz bekleyin eğer geç yumurtadiysaniz çünkü ben yumurtladiktan 16 gün sonra yapmıştim
dalyaluna35 yarenkrcc gec yumurtladiysan o zaman bir iki gun daha bekle sabah ilk idrarla yeniden test yap kuzum insallah vardır
buse76 yarenkrcc inşallah vardır canım bu mübarek ayda sen ve senin gibi isteyen herkese nasip etsin Rabbim bilirim bu duyguyu 2 buçuk yıl her ay umutlandım ama vardır rabbimin bir bildiği bir zamanı elbet vardır bol bol dua et inşallah güzel haberlerini alırız senin de