beyzzsenturkkk kızlar canım cok fena karpuz cekiyor tadı önemli değil yani önemli ama böyle sulu sulu yemek istiyorum nerden bulurum pazarlarda yok sanırım aklımdan cıkarmaya calısıyorum cıkmıyo 1 dilim bile olsa yeter 😫
aogoya beyzzsenturkkk yani nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama istanbuldaysanız eğer pahalı meyve satan nadir az gelen meyve getiren manavlar var orda oluyor hep bende arada alıyorum
Havin49_ beyzzsenturkkk Sultanbeyli Devlet Hastanesine giderken bi büyğk manav var orda var cnm ben oğlumda aşermiştim kışın Ekim Kasım gibi bile vardı
orhismommmmmm beyzzsenturkkk aaaaa Askom bende karpuz aşerdım iki gün önce eşimle file markete gittim ordan buldum illa manavda falan vardır bi bakın eğer yoksa benim yarım karpuzu gönderirim valla
_pearl beyzzsenturkkk valla kocam 2 ay önce almıştı o kadar canım çekmişti ki tadı da çok güzeldi yazın öyle güzel değildi yediklerim o derece😁
beyzzsenturkkk aogoya 4 mevsim manavları diyorsan ben erik bile bulamamıştım ordan halden bulmuştuk halde karpuz var mıdır bilemedim sanki bi yerde gördüm ama hatırlamıyorum karpuz çıkmış mıdır ki
beyzzsenturkkk orhismommmmmm ay allah razı olsun düsünmen yeter dediğin yere bakayım dün pazarları gezdim bugunde yakında pazar var esime bak dedim ama pazara daha düsmemis sanırım sadece kivi ve çilek görmüştüm inşallah bende bulurum peki tadı var mıydı çok mu tatsız🥲
beyzzsenturkkk _pearl gerçekten tadı oluyor mu🥹 esime söyledim bu mevsimde tatsız boş su olur yediğinden bişey anlamazsın dedi 🥲
parla94 Trendyol market uygulamasında çıktı ben ev ve iş bölgeme baktım vardı ama sultanbeyliye getirmezler burdan maalesef. siz de bi bakın isterseniz kendi bölgenize. Bulamazsanız bana özelden yazın kargoyla gönderirim :)
orhismommmmmm beyzzsenturkkk yemin ederim ben yazın o kadar güzel bi karpuz yemedım o derece kıpkırmızıydı valla ben küçük bi yerde oturuyorum Kırıkkalede ama burdakı bütün marketlerde varmış fileye bak Migros’lara bak
sevgiciftel beyzzsenturkkk geçen haftalarda bende aynı şekilde deli gibi karpuz aserdim çoğu manavda var hemde öyle aşırı pahalı da değildi adam hamileyim diyinca tamamına 500 verdi ve tadı da vardı eşim file markette çalışıyor geçen diyordu fileye geldi diye kesmece de alabiliyorsunuz bı bakın isterseniz
beyzzsenturkkk sevgiciftel online tüm marketlere baktım yakınımda o kadar büyük marketler yok gidip bakamıyorum bir markette var o da 1.800 küsür trendyolda gösteriyor fiyatı görünce asermem kactı 🥸
beyzzsenturkkk orhismommmmmm online file, migros, carrefur, getir, trendyol hepsine baktım sadece trendyolda var görünüyor 1 markette ve fiyatı 1.800 küsür🥲 siz ne kadara almıştınız
_lk36 Karpuz her yerde var ben bile asermışim esim buldu bundan ıkı ay önce bile karpuz okadar güzeldi ki yazı aratmadı bile hatta kavun almısdı o bile sulu şeker gibiydi Şimdi bulsan bile dahada güzeldir Çünkü mevsimi başlıyor
kurkmantosuzmadonna beyzzsenturkkk anpa gross varsa çevrenizde bakın ben geçen orda gördüm. Dilim şeklinde satılıyordu hatta.
Seloloo beyzzsenturkkk ben şubat ayında groseri ve migrosta bulmuştum bulunduğunuz yerde varsa bakabilirsiniz