ayse81_ Tam 5+0 haftalık hamileyim betam 5600 ve kese görünmedi ama rahmim kalınlaşmış normal mi doktor haftaya gel kalp atışını da duyarız keseyi de görürüz dedi ama ben endişelendim 🥹
eldanar ayse81_ aynı şeyi yaşadım ben de 5+1 im rahimde kalınlaşma olmuş ama kese görünmüyor dedi inşallah kötü bir şey yoktur😢
fatmabaki 5+3 te göremedik 20 mm rahim kalınlığım olmuştu 5+5 te 8 mm olarak ölçüldü yani 2 günde göründü idrara sıkışık olmak da bence etkiliyor ayse81_
karamel008 ayse81_ Ben de tam 5+0 oldum bugün ve alttan muayene ile gördü keseyi karından göremedi. Yolk sac var ama bebek yok pazartesi günü bakalım dedi içime bi korku düştü ama yorumları görünce rahatladım ben de inşallah haftaya görürüz🙏🥰
ayse81_ eldanar inşallah canım doktor korkulacak bir şey olmadığını söyledi zaten sınırda yükseklik anca görünür dedi ama ister istemez endişe ettim sen ne zaman gideceksin doktora🥹
mucizemmrt Bende ilk zamanlar aynısını yaşadım ama hiç endişe etmeyin 6 haftalık olduktan sonra gördük keseyi şuan 20 haftalık oldum herşey gönlünüzce olsun hayırlı olsun 🩷
eldanar mucizemmrt böyle olumlu yorum yazan arkadaşlar nasıl su serpiyor insanın içine😍 çok saolun inşallah🤲
ayse81_ mucizemmrt çok teşekkür ederim rabbim hepimize hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ben haftaya 6+2 de gideceğim inşallah görürüm bana dua et olur mu🥹
ayse81_ eldanar canım bence hemen gitme yine görünmezse moral bozuluyor beni de pazartesi Salı çağırdı ama ben net olsun diye 19 u perşembe günü gidicem
ayse81_ eldanar evet yani şöyle dedi ki biz karından ultrason için zaten 5000 üstünü görüyoruz seninki de daha yeni beş bini geçmiş sınırda yükseklik çok normal görülmemesi dedi
ayse81_ fatmabaki aslında sıkışık da gittim ama neden görünmedi bilmiyorum doktor zayıfsın dedi bir de onun da etkisi olduğunu ilk kez duydum
ayse81_ karamel008 hayırlı olsun canım çok sevindim bana da alttan muayeneyle görürüm dedi ama ben istemedim inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız
fatmabaki ayse81_ benim bildiğimde kilolu insanlarda geç görünüyor karın yağlarından ötürü ama İnşallah görürsün canım erken gibi çünkü
Rosegold fatmabaki @ayse81_ Dediğiniz gibi hem kilodan gözükmeyebiliyor hem de bazı kadınlarda rahmi arkaya eğik oluyor hani iç karnı geniş dediklerimiz var ya. o yüzden ilk haftalarda sadece alttan muayene ile gözüküyor 🐥