aysetutucu 24+4 Haftalık olduk bugün , ama sürekli halsizim ya uyumak yada uzanmak istiyorum , hiçbirsey yapacak halim ve isteğim yok , arkadaşlarım renginde sararmış gibi galıba halsizlikten yada bebek enerjimi alıyor diye böyle olan var mı acaba 🥹