aslmoms Biraz daha büyüse iyi olabilir bence. İlk 40 gün önemli zaten. Bunun sarılığı var, kontrolleri var, sağlık durumları var. Hele ben sezeyan doğumla 40 gün kendim gelemedim feleğim şaştı. Ben istemezdim açıkçası
sevacano 28e Ay sakın deneme düşüncesi bile o kadar zor kii anlatamam günü birlik yada 2,3günlük yakın mesafelere bak gide bilirsin bungolov tarzı fln ev ortamı olacağı için rahat edersin biraz ama onu bile onerme canım ama en kotu oyle yapa bilirsin bebekle tatıl en güzeli 6ay dan sonra ama illa ben bu yaz gitmek istiyorum dersen de 3aylıkken gidilir ama insan daha çok yoruluyor ne denızın ne havuzun tadını çıkaramıyorsun ne kadar erken gitseniz o kadar zor geçecek .