Esma_2003 Merhaba kızlar reglim tam 7gün gecikdi ovulasyon tarihimle şuan 16günlük hamilelik oluyo 3gün önce test yaptığımda neqatifdi acaba 13,14günlükken hamileliğini öğrenen oldumu?ne zaman test yapmalıyım.Yada acaba hamile değilmiyim sadece bir gecikmemi
ikincianalik Esma_2003 en azından evde test yapın 7 günlük gecikme eğer başka sorun yoksa hamilelik belirtisidir
Nur_budak Esma_2003 bebek istiyorsanız inşallah vardır hayırlısıyla🤲 test yapın tekrar varsa çıkacaktır büyük bir ihtimalle 🙂 benim çocuk düşünmediğim zamanda 10 gün gecikme gelmişti başıma
aogoya Esma_2003 gecikme olmadan yaptım ben ve yumurtlamayı değerlendirmiştim Regl olmafan 3 gün önce test yaptım pozitif çıktı bende
Esma_2003 bmkl 5gün gecikmede yaptım 14günlükken ama negatifdi acaba pozitife dönermi normal gebelik testiydi erken diğil
Esma_2003 ikincianalik 5gün gecikmede yaptım 14günlükken ama negatifdi acaba pozitife dönermi normal gebelik testiydi erken diğil
Esma_2003 Nur_budak Geçen ayda 10gün gecikmem oldu ama o zaman him bir belirtim yoktu regle 2gün kala belirti yaşadım meme hasassiyeti ve regl oldum
btun Esma_2003 bende 1-2 Mart üst üste ilişkim oldu 2 Mart yumurtlama günümdü 15-16 Mart regli olmam gerekiyor şuan 5 gün kaldı reglime 7 gün varken test yaptım negatif çıktı ama şuan göğüsümde hassaslık var kasıklarım tatlı tatlı ağrı da değil baskı gibi bir ağrı seziyorum ve belim eğilip doğrulurken faklı bir ağrı hissediyorum acaba benim de pozitife döner mi
Esma_2003 btun inşallah pozitiftir canım erken gebelik testi yaparsan belli olur ben yurtdışında yaşıyorum burda eczanelerde bulamıyorum erken gebelik testi
Esma_2003 ikincianalik geçən ay düzensizdi yine gecikmeyle ama o zaman test yaptığımda silik çizgi belirmişdi daha sonra çox silikleşib yok oldu kimyasalml geçirdim bilmiyorum