nursahnursoyy Saat 12 buçuk gibi hafif kırmızımsı kahverengi lekelenme oldu çok hafiften kasıklarımda ve belimde ağrı var. Önereceğiniz bir şey var mı artık 40. Haftanın içindeyiz hemen gelmezse diye de stres de yaptım biraz 🤷🏻♀️
esmacuk nursahnursoyy ılık duş,bol bol hurma,merdiven inip çıkmak ,çömelip geri kalkma hareket,korunmasız ilişki Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
purplecloud elçin demirelin doğum esnasında yapılması gerekenler videosu vardı aksak yürüyüş vs bol bol hareket edin sağlıkla gelsin inşallah
nazarsalcan Sağlıkla gelsin inşallah hiç panik olma güzelce duşa gir ağrıların olursa korkup hemen hastaneye gitme cnm agrilarin sıklasmasini bekle ağrıların ⅔ dakikada 1 oluyosa git hastaneye
nursahnursoyy nazarsalcan amin inşallah 🙏🏻 duş aldım egzersiz yapıp hareket etmeye çalışıyorum olabildiğince. İlk doğumumda sancı çekmemiştim 2.si böyle başlayınca biraz heyecan yaptım ister istemez 🥹
nazarsalcan nursahnursoyy her hamilelik farklı heyecan benimde 2. Bebeğim hiç heycanlanmiyodum ama doğuma 1 ay kalınca heycanlanmaya başladım 🥰
nursahnursoyy nazarsalcan benimde öyle oldu valla 🥹 ilk doğumumda oğlum 38. Haftada gelmişti bu biraz daha nazlı çıktı 40+3 olduk ondan heralde bu heyecanım 🤷🏻♀️🫢
nursahnursoyy Semanur_71 maalesef öğlenden beri düzensiz sancılarım var, ara ara nişan da gelmeye devam ediyor ama başka da bir belirti yok 🤷🏻♀️
nursahnursoyy 1 saat önce hastaneye geldim 5 cm açılmam varmış yatışım yapıldı kızlar dua edin bana 🤲🏻🥹
ahfer nursahnursoyy Rabbim kolaylaştırsin bu mübarek ayın hürmetine, sağlıkla kucağına al bebegini 🤲🩷
semiha34 nursahnursoyy nursahnursoyy saglıklı sıhhatlı kolaylıkla kucağına al inşallah naptın haber et bizede