Merveyildiz14 Kızlar tam 6. Haftadayım toz pembe kanama gibi bişey geldi 2-3 damla sonra daha gelmedi sizce sebebi nedir
Byzysm Merveyildiz14 yerlesme kanaması da olabilir düşük tehdidi de olabilir bu durumda kesinlikle doktora gidilmeli ihmal etmeyin, progestan iğne yapıp hap yada gitil verecektir doktor mutlaka gidin
Mz93 Merveyildiz14 kesinlikle doktora git bendede oyle olmustu bekledim bikac saat sonra maalesef bebegimi kaybettim ama kalbi durmustu bebegimin yapacak bisey yoktu.. ihmal etme nolur
Ckrmtlrcnsb Doktora git canım benimde ilk pembe gelmişti sonra kanamam oldu düşük tehlikesi ihmal etme hemen git