Moz Kızlar bugün izne ayrılışımın ilk günü.Sabah önce fırın içi temizliği yaptım,sonra 2 odanın perdelerini yıkayıp astım sorun olmaz dimi ya?37.haftayım.Eşimin keyfini bekleyemedim ama kalan odaları ondan isticem enerjim bitti çünkü.
betulmommy Moz ay bende banyoyu temizledim çamaşır suyuyla ondan beri nefes alamıyorum sanki midem bulanıyo 37+5 im. Niye dayanamıyoruz bizzz
ikincibahar_08 Moz geçen hafta evimi temizlettim 3 odanın perdelerini kendim astım 38 haftalıktım bende biraz önce yine dip köşe evi süpürdüm sildim banyoları temizledim yapmasak olmuyor maalesef çok yorulmadan dinlene dinlene yapın bir şey olmaz inşallah
ilknrkaraa Moz kayınvalidem 9 ay dolmasına az kala halı tezgahını kaldırmış bebek plasentadan ayrılmış ölü doğum yapmış. Bunu duyduğumdan beri hiçbir şeyi kaldırmıyorum sen de yapma boşver afedersin ama b*k götürsün evi senden ve bebeğinden kıymetli değil canım. Bir şey olmaz ama sen yine de yapma
_pearl Moz ben 20 haftadayım kocamın evde olmasını bekliyorum perdeleri yıkamak için yıkıyım hemen taksın diye ben uzanamam dedim 😁
superstar_00 Moz bir şey olmaz zaten 37.haftadasınız doğsa bile sağlıkla doğar ama yüksek yerlere çıkmayın perde asmak gibi denge problemi yaşayıp düşebilirsiniz.
Moz superstar_00 iki odamın perdelerini yıkadım astım toplamda dört perde yani şu an bir ağrım sızım yok ama kız kardeşim beni çok korkuttu ya abla neden yaptın kordon dolanır plesanta ayrılır vesaire gibi aslında kız kardeşlerime annem hafta sonu gelip yapalım diyorlar ama ne bileyim evdeydim kalkıp yapasım geldi yaptım yani
Busra5222 Benimki de azarlıyor düşersin diye bence de riske bırakma eşin yapana kadar başının etini ye ☺️
ikincibahar_08 Moz evet o oturuş açılmayı hızlandırıyor doğumu başlatıyor birde squat şeklinde otur kalk yapabilirsiniz
ilknrkaraa Moz valla seni korkutmak için söylemedim canım sadece ben duydum aşırı korktum Allah göstermesin ne olur ne olmaz sen yapma dursun boşver
Moz _pearl bekleyemiyorum olsun bitsin istiyorum tezcanlıyım sözde söz verdi bu hafta sonu yapacaktı ama evdeyim diye el attım işte ama tövbe ettim daha da yapmam
_pearl Moz benimde sabrım gelmiyor ama bekliyorum camlarım çok büyük birde sigara içiyor ne kadar geç o kadar iyi