brbrcuu Kızlar merhaba, Kimyasal üstüne tekrar hamile kaldım. Sat tarihine göre 5+5 olması gerekirken 5+1 çıktı. Bu bir sorun mu? Boş gebelik olmasından çok korkuyorum. Yolk sac oluşumu gören var mı? Yorum yapabilir misiniz lütfenn🥺🥺 [https://mutluresim.com/images/2026/03/11/XEmD60.jpeg](https://)
brbrcuu buketdeniz19 Doktor hiçbir şey demedi, hayırlı uğurlu olsun dedi sadece. Kimyasal olduğu için bir önceki her ihtimale karşı fitil verdi sadece. Pazartesi randevum var ama günler geçmiyor 😣😣
buketdeniz19 brbrcuu anlıyorum dediğim gibi daha küçük olduğu için görünmemiş olabilir ben 5+1 de yolk saçı görmüştüm ama herkesin aynı olmuyor şuan kesende bişey yok ama oluşur daha canım haftaya görürsün büyük ihtimalle