suragungor medicanada buket taneri vardı ona gitmiştik çok ilgili ve bilgiliydi atakentten oraya çok uzak oluyor diye Anadolu’daki filiz gebeşoğluna gittik oda iyiydi sonra hepside uzak kalıyo diye türkişte Serdar pop var ona gittik. Serdar hocadan hep çok memnun kaldık bebeklik dönemimiz kendisiyle geçti diyebilirim ama hemen evime yürüme mesafesinde bir doktor bulduk tavsiye üzerine , çocuk büyümüştür ve gaz sancısı huzursuzlukları hep devam ediyordu çölyaktsn şüphe etmişlerdi bi çok doktor saçma sapan tedavin uygularken bu çocuk çölyak derken ne diyetlere girdik özel unlar özel besinler ek gıda süreci burnumuzdan gelmişti neyseki
Tavsiye ile Ayhan hocayı bulduk gerçekten derdimize çare oldu güzel bi tedavi süreciyle atlattık şükür çocuğum çölyak filanda değilmiş özel unlar vs sınırlı beslenmeyede gerek kalmadı yeni mahalle anayol üzerinde özel muayenehanesi var Ayhan gazi hoca yılların çocuk profesörü yani ona gittiğimizden beri çocuğumuz bir kere hastalanmadı inan bi ay sonra 3 yaşa girecek Ayhan hocadan cok memnunuz sadece bazen aşırı yoğun oluyo şehir dışından akın akın insanlar görünce şok olmuştum çevre iller akın ediyor öyle bi ünlülik .. tüm testleri tahlilleri doktor açıyor
Fakültede ücretsiz bi şekilde yaptırabiliyorsun o olay çok iyi oluyo doktoru biz sevdik uzun zaman oldu iyiyiz gitmiyoruz