duygukasm Canım ben de normal doğum planlıyorum. 38+5 olduk. Ama inan kimsenin doğum travmasını, önerilerini dinlemek bana iyi gelmiyor. Çünkü herkes en çok acıyı ben çektim, ben başardım yarışına giriyor. Bunu yeni doğum yapmış, hamilelik psikolojisini dibine kadar yaşamış hemcinslerimiz yapıyor . Karşıdakinin psikolojisini asla düşünen yok, yani ben rastlamadım. Herkes her şeyin en kötüsünü anlatma derdinde. O nedenle kimsesin hikayesini dinlemek sana iyi gelmez. Her kişiliğin kendine özel olduğunu varsayarsak her dünyaya gelecek olan bebeğin yolculuğunun da kendine özel olduğunu düşünüyorum. Kendime hep olumlamalar yapıyorum her şeyin iyi olacağına dair. Tek bi olumsuz hikaye dinlemeye benim tahammülüm yok açıkçası. O yüzden sende dinleme bence. Rabbim hepimizin o an yardımcısı olsun, bebislerimizi sağlıkla kucağımıza alalım ❤️