annekiz6141 Kızlar normal mı bu ya 23+3 olduk paso uyuyorum kızcemde ayaklarıma gelıyor ayrılmıyor dıbımden dün cısı gelmıs gidip kendisi yapmış 🥺🥺😞😞 sımdı bıle yazarken gozlerım gıdıyor pfff 🤦♀️
beautiful_ annekiz6141 benimde var ama uyumaya gidersem laf yiyorum ondan zombi gibi gezmeye devam 😅😅
aysgl330633 annekiz6141 böyle şeyler oluyor normal canım bende öyleydim yeri gelecek uyuyamayacaksın da
annekiz6141 beautiful_ kız yok o yemekten anlamaz 😅 kızım hastaydı hastaneye götürdüm sabah 7 buçukta kalktım bızım doktora randevu yoktu randevusuz gıttık Allah’tan baktı geniz etı varmış bıssuru ilaç verdi baya da kaldık hastanede uykum geldı acayip yoruldum ya 😏 kaynanama gidicem yemeğe de 🤣😅
beautiful_ annekiz6141 ohh mis valla kuzum 😂 bu çocuklar da yeni çıktı şu geniz eti bizede dediler ama endoskopi falaaan dendi korkudan götürmedim
annekiz6141 beautiful_ banada 1 ay kullan ılacları dedı 1 ay sonra kontrol ve geçmezse kulak burun bogaza dedı ama benım de vardı çocukken bende aldırdım he genız etını hemde bademcıklerımı 🥰
annekiz6141 deletedmom43191 bay bay nıgt 😅 kızıma benzerse bu kızcem de çok uslu olur inşallah ablasına benzer 🥰 yoksa pohu yemıske 😅😂🤣