s_nur_aysinela Kızlar merhaba son adet tarihim 5 Şubat fakat adete 5 günüm varken test yaptım 17 çıktı beta 2 gün sonra 101 sonrasında ise 201 çıktı 9 gün sonra yani bugün 6900 çıktı değer kese göründü ama kalp atışı yok normal midir lütfen bakın
deletedmom43191 s_nur_aysinela 4 haftada kalp atisini hicbir gebe duyamaz cok yeni gebesin 6 7 de gorulur kalp
s_nur_aysinela deletedmom43191 6900 görünce şaşırdım dr. Küçük olduğu için kalp atışı yok dedi değer de yüksek çıkınca bir an şüphelendim