Busranur_mnts bence ust uste olmalari iyi neden diye soracak olursan da birlikte oynuyolar birlikte vakit gecjriyolar sana o kadar yuklenmiyolar mesela benimkiler geciyolar benim odama veya cocuk odasina birlikte oynuyolar guluyolar cok hosuna gidiyo insanin beni linc edenler oluyo 3 cocukla nasil buraya vakit buluyosun diye ama cocuklar kendi oynuyo bana yukleri yok