deletedmom43191 Busranur_mnts ben aliskinim bekarken kulagimda kjlaklik son ses muzik uykuya dalardim
Busranur_mnts deletedmom43191 oyy ben de sesle uyurum ama arkaya yine 1 2 dişte çizgi film açarım xmxjx
deletedmom43191 Busranur_mnts bende pembe kalp zamani her posttaydim 🤣🤣🤣 sonra ne kalp meraklisiymissin hep yorum yapip duruyosun demislerdi ay kim kalp.meraklisi degil ki