Merhaba Canım Anneler,
Sosyal medya platformlarında sıkça karşıma çıkan bir soruyu ben de size sormak istedim. Cevaplarınızı gerçekten çok merak ediyorum 😍
“Eğer evde sizi bekleyen, sizin gibi bir eşiniz olsa hayatınız sizce nasıl olurdu?”
💬 Yorumlarda buluşalım.