Ftmn123- Kızlar 28 Şubat’ta adet oldum,3 Marttan beri ilişki varda korunmasız ilişki fakat dün 10 Mart’ta ilişki den sonra yattım sahurda birde baktımki lekelenme sizce bu yerleşme kanaması olabilirmi?
almeraa Ftmn123- sanmıyorum yerleşme kanaması için çok erken bi tarih. yumurtlama gününüz olabilir. Daha önce yumurtlamada lekelenme yaşadınmı, eğer öyle değilse ilişkiden sonraki lekelemeyi ciddiye alın derim bi doktorunuza görünün
almeraa Ftmn123- daha son adetin 28 şubat, on gün sonra anca yumurtlama günündür. adetine kaç gün var mesela
almeraa Ftmn123- güzel canım stres yapma. Bi sorun yoksa zaten düzenli ilişkşyle hamile kalırsın. Kafandan at akışına bırak
Ftmn123- almeraa Tamam teşekkürler canım eşimde sperm azlığı ve hareketsizlik hızı düşük de inşallah bu ay tutar folik asit içiyorum da 🤲
Ftmn123- almeraa 3 yıldır ve eşimi iyi bir üroloji uzmanına götüreceğim inşallah özel yada devlet hangisine bilmiyorum?
almeraa Ftmn123- farketmez ben yurt dışında yaşıyorum bilmiyorum pek. Benim eşimdede hareketsizlik vardı doktor vitamin verdi hemen hamile kaldım. Vitaminler işe yarıyor. Doktora mutlaka gidn
Ftmn123- almeraa Ozaman iyi bir doktora götüreyim ben kız kaç defa aşılama old rahim filmi falan olmadı?
almeraa Ftmn123- evet hareketsizlik maalesef engel oluyor. Spermler yeterince ilerlemiyor ve yumurtayla buluşmuyor.