Rabiul ben gorkeme 1 yaş için trendyoldan aldım az sayıda aldığım için 20 tane 😅 normalde kuzenimin sayfası var sosyal medyada da 20 tane için uğraştırmak istemedim 😅 dogumumda hediyelerimi o yapmıştı bana çikolata kutusu kolonya ve küçük kutular içinde çikolata mum ve kolonya vardı hediye olarak yapmıştı. Dhaa sonra ben de mevlid için zikirmatik yaptırdım kendisine 50 tane falandı sanırım 😅