mafas sevilay2677 Maşallah canım çok güzel yumurtlamışsın . İkinciye yumurtlama olabilir nadirde olsa . Mutlaka değerlendir
beraydogru sevilay2677 Maşallah çok güzel devam etmiş ovulasyon gününüze mi geliyor tam eğer alakasız bir zamanda olduysa gebelik olabilir ben ilk ovulasyon testinde reglime yakin zamanda pozitif görünce öğrenmiştimm gebeliğimi
sevilay2677 beraydogru uygulamaya göre ovülasyon geç oldu son adet 21 Şubat ben 8-9 martta Pik gördüm 10 martta silikleşti bugün böyle çıktı anlamadım gebelik testi içinde çok erken 10 gün var adetime
beraydogru bbk28 Evet canım çatlamış muhakkak değerlendirin hatta ovulasyon günlerin hep aynı denk geliyorsa muhakkak 1 gün önceden de değrlendirirseniz yumurta çatladığında hazır bulunur spem 1-3 gün yaşayabiliyor 🥰