SevgibiR Bebeksicimm1 bnde poyraz istiyordm ama bı kaç kişi beğenmedi yiğit Efe koycaz şimdi aklım da poyraz kalmadi diil
Yaser27 Ssraa Bende erkek olursa aras koyalım dedim eşim yok O ne öyle kargo adını mı koyacağız dedi 😂😂😂
Didemocak Bebeksicimm1 bence isim analazine bakıp karer verin çünkü isimlerimiz karakterimizi bilirliyormuş 😀😀 öyle kolayca ayrım yapabilirsiniz 3 de güzel isim