Kızlar henüz 6.haftamdayım ama öyle şiştim ki. Eskiye göre fazla yemiyorum progestan kullanıyorum fitil olarak ama çok rahatsız oluyorum şimdiden böyleyse 9 ayı nasıl tamamlayacağım ben 😔 sonradan birde bu kiloları verme derdi var ilk gebeliğim de yaşım küçüktü doğumdan sonra kolay verdim şimdi nasıl olacak bilmiyorum