sudearens Kızlar merhaba, 23 günlük hamileyim. Yaklaşık bir haftadır mide bulantım çok kötü, bugün de ishal oldum. Bu kadar erken yaşayan var mı? Normal mi, sizde de olmuş muydu? Ne iyi geliyor?
fgormez sudearens ikinci gebeliği bulantı ile şüphe edip öğrenmiştim çok erken başlamıştı benimde beşinci ayda bitti şükür bulantı hapları oluyor ben kullanmadım ama dra söylersen yazar
rvsss sudearens 9. Haftada başlamıştı benim ilaç dahi yaramıyordu kilo vermiştim hatta 16-18 haftalarda hafifletip 20 de tamamen kesildi bulantım sonrada iştah açılıyor tam tersi geceleri uykudan kalkıp açlıktan yemek ararken buluyorsunuz kendinizi😅
aslmoms mide bulantısı ishalden olabilir. Demir ilacıyla birlikte vitamin banada yaptı. Doktorum hemen değiştirdi. Sizin o sebeple mi bilemiyorum