Ozgeorhan55 Çok çok şiddetli olduğunda parol içebilirsiniz bir sakıncası yok hem de günde en fzla 2 tane de alabiliyorsunuz. Onun dışında dinlenmekten başka pek bi çare yok malesef. Benim de belime bşy olmuştu tutulmuş sanırım 3 4 gün yere basamadım bastıkça nasl bi ağrı oldu ağlıyodum resmen. Sıcak su koydum hep açılsın rahatlasın diye ve yattım yani çoğunluk snra kendiliğinden geçti. İnşallah senin de geçer hemen zor valla..