Bebek10 Kızlar 7-8 aylıkken ne olacak bu göbek taşıyamama gibi bir durum oluyor mu😅 Bir de bu haftadayken vitamin alıyormuydunuz hiçbir şey kullanmıyorum da ben?
ipeksyy Bebek10 ay bende onu düşünüyorum bir anda göbeğim kocaman oldu, d vitamini magnezyum demir ve ballik yağı kullanıyorum doktorumun onerisiyle 12 veya 13ten sonra başlattı doktorum
benimbebegimm Bebek10 15 haftalık olduk bizde ❤️ benimde birden karnım büyüdü 🥲 gebeliğimi öğrendiğimden beri multivitamin ve d vitamini damla kullanıyorum 12. Haftada demire başlamıştım böyle devam
Curious Hellooooo tam olarak ben de 8-9 aylık hamileyken karnım nasıl olucak, taşıyabilecek miyim merak ediyorum 🥹 multivitamin, demir ve magnezyum kullanıyorum, doktorum vermişti 🙏🏼 Sizin nasıl durumlar? Kıpraşmalar, hareketlenmeler falan var mı?
Bebek10 Curious ya bence göbeğim yağlı ve büyük o yüzden hissetmiyorum. 57 ile hamile olduğumu öğrendim dün tartıya bi çıktım 62 😱😱😱 pantolonlarıma lastik taktım. Çok çabuk büyüdü yani
Curious Bebek10 ben çok kilolu hamile kaldım ama 3,5 kilo almışım, sinirlerim bozuldu 😓 bu kiloda max hamilelik boyunca 8 kilo almak gerekiyormuş, o yüzden napıcam bilmiyorum
Bebek10 Curious kafana takıp üzülme bence dikkat et sadece ama stres olma kaç kilo alırsa bebek artık sende onu beslemek için günlük yemen gerekeni yersin. Bazen canın çok ister tabiki yiyeceksin. Stres yapma ❤️
Bebek10 Fizikcifizik hayır yazmadı 17 hafta olucaz cuma günü kontrolüm var cuma günü verecekmiş geç mi kaldım yani anlamadım bende
Fizikcifizik Bebek10 ben doktor değilim bilemem ama. Ben ilk gidişimde bir suru sey yazıldı. Hatta kan tahliline bile bakmadan. Bende ona sasirdim. Ama bebek iyi olunca devam ettim.