Arkadaşlar dün Ragıp Atakan Al hocaya gittim Atatürk Araştırma hastanesinde 2370 lira ücret ödedim. Hocamız prof bilgisi sorgulanır mı sanmıyorum ama ekstra bir bilgi verilmedi bütün ölçümlerine bakıp sorun yok dedi hoca hani özellerde olan gibi şu kalbi şu elleri ayağı gibi bir diyalog geçmiyor. Bence önemli olan ehil ellerde olması ben memnun kaldım tavsiye ederim. Bu arada randevu sistemi yok aynı gün gidip önce ücreti ödeyip sonra sıra alınıyor