atik_ 8 haftalık gebeyim yarın kontrolüm var korkuyorum kalp atışı duyulmazsa diye en son 6+4 de gittim doktora randevuyu ancak yarına alabildim
nursenasu27 atik_ gözün aydın canım Rabbim kolaylıkla güzellikle kucağına almayı büyütmeyi nasip etsin inşallah duyarsın zaten canım bende geç döllenme olmuştu sekiz haftalık iken duymuştuk
yildiz93 atik_ ben 7 haftalıkken çok zayıf bi şekilde duymuştum 9. Haftada net bi şekilde duyabildik stres olmayın inşallah duyacaksınız sizde 🙏🏼
Ozlm_24 atik_ 6+6 da duymadım bugün 8+2 yim haftaya gitmem lazım doktora öyle söylemişti 2 hafta sonra gel diye ama galiba bayramdan sonra gitçem nasıl dayancam bilmiyorum inşallah kalp atışını da duyarım 🥹sizde duyarsınız inşallah🌸
glhncsr Ozlm_24 kese de çocuk görüldü mu peki sadece kalp atışı mi duyulmadi ben de de kese de çocuk da kalp atışı da görülmedi de
Ozlm_24 atik_ uygulamaya göre 8+3 doktorm sordu son regl ne zaman diye söylemiştim aynı hesapladı normalde haftaya gitmem Laz’m kalp atışı için ama gidemiycem galiba bayramdan sonraya kaldı🤦🏻♀️
Ozlm_24 atik_ aa benimde 13 Ocak son adet😅😅özelde doktorum henüz öyle bişiy söylemedi bakalm gittiğimde. Ne diyecek 6+6 da sadece kese gördüm kalp atışı vs yoktu merak ediyorum bende ay bu ara aynıymış haberleşelim süreçleri🥹
atik_ Ozlm_24 tabiki haberleşelim geç döllenme olabiliyormuş moralini bozma bayramdan sonra duyarsın inşallah