deryadursun ya ben memnunum. Biraz özel takviye , kan tahlili gibi şeyleri bence diğer doktorlara göre daha fazla istiyor olabilir çünkü diğer doktorlara giden arkadaşlarımdan hiç duymuyorum benim aldığım takviyeler ve yaptırdığım testleri. Yoğun olduğu için bekleme süresi de var. Ama çok iyi bir doktor. Her an cevap veriyor, muayenede çok ilgili davranıyor, her sorunuza cevap veriyor detaylıca anlatıyor. Benim oğlumda da onda ilerlemişti sürecim, normal doğum yanlısı ama kesinlikle zorlamıyor illa normal diye. Bende de son ana kadar bekledik, ayağım topallıyordu benim gebelikte hep belledik iyileşir diye normal istediğim için ama 35 ve 36.haftalarda gittikçe kötüleştiğim için sezaryene karar verdik birlikte riskli olur diye. Cerrahisi de bence çok iyi. Çevremde diğer doktorlarda sezaryen olanlar bana göre çok daha zor toparladı. Sütüm gelmedi diye gelip kendine hediye gelen takviyelerden verdi hastanede, oğlum küveze girmişti yazıp sordu o süreçte filan. Yani ben memnunum canım tavsiye ederim