deletedmom43191 Havin49_ benim parmak enfeksiyonu oldugu icin verdim ama geceden geceye icerim 1 kere oruc var istesemde 2 icemem
tahamommy deletedmom43191 banada doğumdan sonra aksef vermişlerdi, ama eczacım ne de olsa ilaç gerek olmadıkça kullanma dedi antibiyotik ağrı kesici karışımı bişey
tahamommy deletedmom43191 ben hiç kullanmak istemedim pek ilaçla aram yok, birde o elindeki şey bende genelde etimi falan kopardığımda çıkar hatta geçen yine çıkmıştı çok acıyor gerçekten bi kaç güne kendiliğinden kuruyor
peroksizom deletedmom43191 ben hamileyken kullanmıştım doktor güvenli diye vermişti ama emzirmeyi hiç bilmiyorum
tutee İdrar yolu enfeksiyonu için bana yanında purinol de verdi size de öyle mi yaptı purinol de sanırım tehlikeli içtim tabi enfeksiyon olduğu için ama korkuyorum