İkinci gebeliğimde 12 haftalık iken bebeğime bu teşhis amniyosentez işleminden sonra kondu. Bebeğimi kaybettim doktor raslantisal bir hastalık dedi daha sonra tekrar etme olasılığı %1 dedi yani diğer bütün insanlarda risk neyse sizdede o dedi. Başına gelmiş olup daha sonra sağlıklı bebeği olan var mı? Şuan 4 yaşında çocuğum var tekrar gebelik düşünüyorum