1cey minikurabiye7 halsizlik uyku hali mide bulantısı. 10 haftalık oldu hala o kadar halsizim ki 🤷🏼♀️
yildiz93 minikurabiye7 benim bulantım olmadı hiç ama halsizlik ve uyku hali aşırı vardı gözüm açılmıyodu. 3. Aya girerken azalarak bitti o şikayetim
bebyko minikurabiye7 benim ilk 10 hafta aşırı uykum vardı buralarda uyku çökerse bebek erkek derler 😂 öyle de oldu. Son 3 aydan bildiriyorum ilk 3 ay çok güzeldi
Selmaselim Bende 6+3 üm kızlar sabah bulantıları ve halsizlik var yarın doktora gidecez acaba kalp atışı duyulurmu