kif Kızlar arada zaten oluyordu ama dün hiç rahat vermedi uyku uyuyamadım uygulama son 16 diyor ben daha önce gelecek gibi hissediyorum belim kuyruğum çok ağriyor doğum belirtileri de yok ne dersiniz geliyor mu???
betulmommy kif bende 37+5 im hiç olmuyor öyle şeyler sezeryan olucam zaten, sizin sancılar başlıyor olabilir
Busranur_mnts kif Eğer geçmezse ihmal etme bir kontrole git benim de 37+5′te akşam çok kasılmam vardı sonra suyum geldi 37 + 6 da doğurdum
1cey kif kız bebek efsanesine inanmıyorum çünkü 37+1 de doğurdum 😅 kasılma devam ederse gidin bence içiniz rahat eder
kif @betulmommy benimde ilk sezeryan bunu normal düşünüyorum inşallah doğum belirtileri başlar ve olur
kif @Busranur_mnts ayyy maşallah bende doktor kontrolüm vardı bugün geldim iyi oldu bir de yatış yapiyromus geliyor diye öyle hissettim hadi bakalim
Busranur_mnts kif benim 34′ten beri kasılmalarım oluyordu ayakta Durdukça uzandıkça geçerdi o gün de çok yorulmadım aslında akşam kasılmalarım yoğunlaştı geçsin diye uzandım o sırada suyum geldi
kif @1cey yok yok şansima kontrol vardı gelip gelmeme konusunda emin değildim ama yine de geldim iyi ki gelmişim bekliyorum