zehrasf 39+2. Bu sabah açık kırmızı kan geldi. Ama yoğun kıvam değildi. Eliniz kesilir az kanar öyleydi. Doğum başlıyormu sizce. Doktora gitmelimiyim
bsr18_ zehrasf benim 1 hafta boyunca leke gelmişti artık doğumun yaklaştığını haber vermek için bu. Suyun gelmediği sürece ve adet sancısı gibi kasılmalar olmadığı sürece sorun yok diye biliyorum ama riske atmak istemiyosan bi görünebilirsin
nur_T bsr18_ adet sancısı gibi olan sancılar kuvvetli ve dk aralıklı olduğunda mı doğum belirtisi oluyor acaba
CeydaH Gelen kanlı akıntıya nişan deniyor,geldikten sonra doğumunuz bir hafta sonra da olabilir bir kaç saat içinde de .Benim ilk doğumumda gece 12 de nişanım gelmişti,sonra sancılarım aşırı sıklaştı,o gün sabaha doğru doğum yaptım
kayrosmom Benim 6 gün önce geldi nişanım 3 cm açılmamda var regl sancılarımda ara ara geliyo ama doğum baslamıyor 🫠 nişan geldi ama bekliyorum hala aynı gün olacak diye bir garanti yok maalesef
zehrasf @kayrosmom aynı şeyleri yaşamışız🙃 benimde 3-4 cm açıklığım var. Nişan geldi sancıda hafif olduğundan doktor suni sancı vermek istemedi
serem34 Nişan illa kahverengi veya kırmızı mı olmak zorunda normal şeffaf beyazımsı gibi akıntı şekline gelebiliyor mu