Bade088 pastörize süt aldıysanız kaynatıyorsunuz sonra bekleyip 45 dereceye gelene kadar ölçün ateş ölçerle sonra üç dört kaşık evde hangi yoğurt varsa çırpın ılık sütten ekleyin güzelce tortu kalmayacak çırpın sütün içine koyup karıştırın üstüne süzgeç varsa daha iyi olur süzgeçle kapatın üstüne peçete örtün ki toz girmesin yada temiz bir bez sonra güzelce battaniyelerle sarın 4 5 yada en fazla 6 saat dışarda duracak sonrasında kontrol edin katılaşmışmı diye dolaba kaldırın ağzı yine açık olacak bir gün bekleyecek diğer gün ağzını kapatın ve tüketin ☺️