edaklnc ya kıvırcık saçlı ve beyaz saçlı iki kıdemli hemşire var onlardan hiç memnun kalmadım zaten iki kişi doğum yapıyorduk hiçbir zararımız yokken aşırı sert davrandılar çocuk gibi azarladilar üstelik emzirme eğitimi de bir rmediler bolca stajer vardı liseli üniversiteli ilk t crubesizligim birşey diyemedim ama o konuda hakkımı helal etmiyorum. Sanırım çok fazla roman var onlrjnda kavgası olayı kalabalığı bitmiyor onlarsan bıkmış olmaları diger yabanci insanlarada kötü davranmaları hakkını vermiyor işte belki değişmiştir ebeler 2022 de doğum yapmisyim bu arada