Kızlar yeni hamileyim kadın doğum randevum pazartesi günü beta hcg’m çok düzenli artıyordu 2 günde bir düzenli anlamlı yükseliyordu sorun yoktu hiç, dün tüm gün uzandım zaten yemek yapmaya kalktığım gibi afedersiniz işeme hissi gibi bir his geldi akıntı sanırım diye lavaboya gittim peçeteyi tuttum kan dolfu peçete direkt . Sonra degam etmedi kahverengi lekelenme şeklinde bir 2 damla olarak degam etti. Direkt kadın doğum aciline gittik idrar kan aldı betam artmıştı 1 gin geçmesine rağmen yine de düzgünce, idrarım temiz çıktı. Progesston fitil verdi dün aksam eve gelince kullandım. Suan kalktığımda yine kahve lekelenme gelmiş. Neden oluyor bilgisi olan var mı biraz ağrım da var