anneyim01 Kuzum Bildirim gelen üst tarafta resim yükle var Ona gircen sececn yükle dixen Orda kopyala cıkıyor Kopyalayıp sayfana girp yapıstıracan Buraya atmıs olcan ☺️
oznurrkoc ilayda3620 2. Çizgi gözüküyor eğer istiyorsanız umarım vardır kaç gün gecikmedesiniz birde hangi test ile yaptınız bazen kuruma çizgisi vs de olabiliyor ama bende bu şekilde silik öğrenmiştim hayırlı olsun inşallah
ilayda3620 oznurrkoc adetime 3 gün var daha birkaç belirti yaşadığım için yaptım istiyordum evet hayırlısı olsun inşallah. 2. Çizgi 3-4 dakika içinde çıktı
oznurrkoc ilayda3620 o zaman vardır diye düşünüyorum umarım hakkınızda hayırlısı olur sizlerde aramıza katılırsınız ☺️ gecikmeyi bekleyip kan vermenizde fayda var