Kızlar merhaba . Pazar günü eşimle birlikte gezelim dedik . Benim canım aşırı hamburger çekti yanında patates yedim . 3 4 saat sonra eve geldim aşırı bir tatlı isteğim oldu . Ramazan pidesi ve nutella yedim biraz . Normalde de az yiyen biri değilim 😂 neyse herşey güzel birden küçük küçük kramplar girmeye başladı . Daha sonra hayatımda hiç ama hiç yaşamadığım bir ağrı size tarif bile edemiyorum . Ben regl sancısı çok çeken biriydim . Onun 20 katı kadar ağır hiç bir şekilde geçmeyen bir ağrıydı . Tuvaletim varmış gibi bir ağrı komple karın çevreme yayıldı . Soğuk soğuk terler eşime ağlaya ağlaya koş ben doğuruyorum erken doğum bu dedim çünkü bu acı başka bişey olamazdı . Hastanede bile öyle sandılar . Çok şükür nst de bebek iyiydi. Tahliller de iyi çıktı serum yedim 1500 ml . Bu arada beni doğumhaneye almışlardı 😂 şimdi gülüyorum ama inanın çok kötü bir psikolojiydi . Meğersem bağırsak spazmı gaz sancısıymış . Ebenin biri doğum sancısı da böyle ama o bi gidip gelir bağırsak spazmı zor geçer dedi . Başına benim gibi gelen varsa korkmayın kızlar 🌸