urs61 Kızlar 35 haftalık oldum çok şükür ama muayene esnasında grade 2 yaşlanma dedi. Acaba bebeği etkiler mi bu durum. Şuanda gelişmesi haftasıyla uyumlu dedi başka birşey demedi doktorum
sarilale123 urs61 bilgim yok üstte kalsın ama sıkıntı olsa söylerdi doktorunuz dikkat etmeniz açısından
aselimdurum urs61 kızıma hamileyken 38de yaşlanmıştı benim plasenta 40da doğurdum kızımı sezaryenle gelişiminde en ufak bir problem olmadı 4 kg doğdu şuan 6 yaşında
dalyaluna35 Arkadaşıma yanlis hatırlamıyorsam 30 civarı bu dendi, 37 kontrolde beslenme etkilenmiş ondan dolayi doktor sezaryen plandı 37 de sezaryen ile doğurdu 2950 doğdu cok da sağlıklıydı ☺️
dalyaluna35 urs61 insallah, doktor arkadaşıma tatli şekerli şeyleri tamamen kes demisti 37ye kontrole gittiginde 2 kg vermisti tatli şekerli şeylerin fazla tuketimi hizlandirabiliyormus oyle soylemis doktoru insallah sizin de sağlıklı olur beslenme etkilenmez 🙏
aselimdurum urs61 gidersin Allah’ın izniyle 38i görürsün yani zaten 38de normal doğum haftası oluyor içini ferah tut hareket takibine devam et sen