Arkadaşlar 39+0 haftamdayım dün acile gittim alttan muayene sonrası yürüyememe durumum oldu penguen gibi yürümeye başladım kemiklerim ağırlaşmış gibi ayağa kalkarken ve yürürken çok acı çekiyorum kemiklerim batıyormuş gibi oluyor resmen inliyorum ne yapacağım bilmiyorum bunun nedeni ne acaba ya