gulser_ Merhaba kızlar.Ocak ve şubat ayında kimyasal gebelik yaşadım.Dün sabah idrar testim silik çıktı ve aynı gün beta baktırdım 38 çıktı döngümün 32.günündeyim tekrar kimyasal olmasından korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mı
mutl gulser_ iki gün sonra bidaha verin yükselirse sorun yok bebeğini 11 ile öğrenen bile var ilk beta önemli değil yükselmesi onemli