Aysingeldiislerdegisti Pkzsntrk mustela öneririm sebamed de kimyasal çok diye biliyorum şampuanda da siveno kullanıorum çamaşır deterjanında da tamamen doğal ve vegan
Sengulkrgz Aslibiyikasli bebek yaginda saf zeytin yagi kullanacagim...yigenimde ablam kullanmisti suan 18 yasinda bebek hibi cildi varr yaaa
Aysingeldiislerdegisti Sengulkrgz saf zeytinyağı çok asitli bişey ıaıtıp soğutun biraz işe yarayabilir ama bence bebeğinizin cildinin yağ dengesini dışarıdan müdahale ile bozmayın derim. Cilt işi bebekken sürülen zeytin yağıyla olmuyo malesef tamamen genetik 😊
Aysingeldiislerdegisti Yasmin41 doğal ama kıyafetleri hep yağ yağ kokuyo bide asitli bişey zeytin yağı ben hiç yağ kullanmıyorum vücudunun kendi yağ dengesini bozmak istemiyorum
Aysingeldiislerdegisti Aylinannesi şampuanı kendin kullan bebeğine tekrar al mısyela yada sivenoyu öneririm
Sengulkrgz Aysingeldiislerdegisti o sekilde yapiyordu zaten...Yok vallaha iclerinde bir tek o cocugunun vucudu yuzu guzel cildi guzel bir onda uygulamisti zaten...Oda babasindan oturu babasi saclarini zeytin yagi ile bakim yapardi...suan adam 45 yasinda sac sifir dokulme ve simsiyah hayran kaliyorum
Kubulik Aslibiyikasli ben şampuan ve masaj kremini mustela aldım canım pişik kremi bepanthen var elimde onu kullancam nasipse
GULSAHKP Aslibiyikasli şampuan mustela yağ olarak ta zeytin yağı ve hindistan cevizi yağı kullanacağım insallah
Sevdaliza Çok yakınım bebeği 1 yaşına kadar zeytinyağı kullandı eklem yerlerine ufacık şekilde sürdü iyice yaydırdı ve zeytinyağı çocuğun gelişimini önemli şekilde ilerletiyormuş ben bebek yağı yerine zeytinyağı kullanacağım asit felan diyolar ama en sağlıklı bebek yağı bile zeytinyağından doğal içerikli olduğunu düşünmüyorum tabikide benim fikrim
nesli2018 Nursemom https://www.hepsiburada.com/mustela-merhaba-bebek-cantasi-p-SGBESGBEMUSTELA89?magaza=Re%C3%A7ete#reviews Bu seti aldım canım, satıcının da puanı 10/10 ona da dikkat ettim alırken. Son kullanma tarihleri de hep 2020-2021 gibi geldi :)
9259 Şampuan Mustela aldım , bebek yağı olarak ta Hipp in aldım , bakalım memnun kalırım diye düşünüyorum .. ikisinin de içeriği gayet iyidi ( mühendisoglu adlı instargram hesabında da kötü bir yoruma denk gelmedim bu iki ürün hakkında ) :)