asenat2 Merhaba hanımlar 22.haftadayim 13 kilo aldım 57den 70 e çıktım benim gibi hızlı kilo alan varmı🥴
Nidaanur asenat2 dikkat edin derim sonrası zor oluyor. 7. Aydan sonra çok ağırlaşıyoruz. Bende tam 22 deyim ekmeği azaltmaya başladım
dgngr asenat2 Alabilirsin. Kendini suçlama. Bazılarının mide bulantılı geçer, bazılarının hiç bulantısı olmaz. Bu da öyle değilebilen bir şey. Ben de aldım. Herkesin hamileyken salgıladığı hormon aynı değil. Troid, pcos gibi şeyler de etkiliyo tabi
ece00008 asenat2 ben de 25 haftalığım 64 le başladım 71 72 aradı gidip geliyorum bir anda arttı kilom 😞
GokAnne 27 haftanın içindeyim 7 kilo aldım 59 ile kalmıştım 66 kiloyum. Ayda 1 kilo gibi oldu ama doktorum yine de fazla diyor 😂 son aylarda alındığı için başlarda çok almak normal değil diyor doktorlar ama eğer çok kilo alımı varsa şekerden vs şüphelenebilir baktırdınız mı
asenat2 GokAnne yok sekere bakılmadi üçüncü gebeliğim ondan olabilir belki diye düşünüyorum ilk 3 ayda 7 kilo almıştım son anları düşünemiyorum artık simdidden nefes darlığı yaşıyorum
esme3066 İlk gebeliğimde deli gibi kilo almıştım. Toplamda 30 kg ile bitirdim. Bu gebeliğimde mide problemimden dolayı 36 haftada 6 kg aldım
mervekalkann asenat2 yoo değildi. Benim belli bir rutinim vardı zaten hamile kalmadan önce de. Bir de çoğu hamilenin iştahı açılıyormuş o bende olmadı ben de kendi rutinimden devam ediyorum. Protein, sebze ve meyve ağırlıklı besleniyorum sadece bebeğim kilo alıyor.