serenozturk Yarın sezeryan doğum olacak ameliyattan çıktıktan sonra inşallah sizlere anlatabileceğim güzel bir hikayem olur
eylusko serenozturk cuma da ben doguruyorum . Nedendir bilmiyorum geceleri asla uyuyamıyorum . Artik çok yoruldum. Sağlıcakla kavuşalım
mervee2312 serenozturk ben de yarın olacağım inşallah sağlıkla kucağına alırsın ilk çocuk benim biraz tecrübesiz ve korkuluyum tecrübelerini yazar mısın
serenozturk mervee2312 çıktım arkadaşlar çok teşekkür ederim aşırı ağrım var biraz da üzgünüm bebeğimin nefes alışverişi çok hızlıydı ondan dolayı başka hastaneye sevk ettiler süt sağmakla uğraşıyorum sütüm de yok ne yapacağım bilmiyorum