Uyandığımda ic camasirimda ıslaklık vardı lavaboya vs gittim ciktiktiktan sonra hafif şekilde sıvı gelmeye başladı 2 3 dk arayla su mu geliyor bilen varmi dun kontrolüm vardı 4 santim aciklik oldugunu söylediler sancim yok diye yatışı iptal etmiştim ne yapacam simdi bilgisi olan acil yazabilirmi