Kizlar selam 18 subatda adetin 21. Gunu progesteron verdim00.60 cikti yani yumurtlama yoktu ovulasyon testi denedim chetgbt nin soylemesine gore 4 martta yumurtlama oldu tam kopkoyu cizgiler degildi ama yaptiklarimin arasinda en koyuydu sonra siliklesmeye basladi bugun 11 mart ilk baslarda hep bu ay olucak diye umut vardi ama suan hic yok 0 yani olmus gibi gelmiyo ilk adet tarihim de 29 ocak normalde de adetlerim hep duzensizdir birde birsey sormak istiyorum 2 gundur vicudumda assiri bir elektiriklenme var nereye dokunsam elektirik carpiyo acaba bi ilgisi olabilir mi ve yarin test yapmak istiyorum hani yoksa adet sokturucuye basliycam bi yardim bi akil verin