Ceren04 38+6 dan herkese merhaba nasılsınız anneler gününüz geceniz nasıl geçiyor az kaldı bebişlerimize kavuşmaya 🌸🩷🥰
Deletedmom_8793 Ceren04 36+2 olduk Perşembe gün alacağız doğum için stres korku herşey var ikinci doğum daha zor olacak
emoyrt Ceren04 biz 4 gün önce kavuştuk 37+6 da. Gece gündüz bebişle ugrasiyorum çok güzel bir duyguymuş 🐣 doğum yapacak annelere su gibi doğum diliyorum 🌱
dlkelz Kızlar size bir. Şey soracağım sütünüz ne zaman geldi? Benim ilk gebeliğimde bebek doğduktan sonra geldi bu 2.gebeliğim herkes 2.gebelikte erken geleceğini. Söylüyor ama benim henüz yok işin tuhaf kısmı ögüslerim de hiç şişmedi
ikincibahar_08 dlkelz bende aynısını yaşıyorum ilk hamileliğimde 6. Aydan itibaren sütüm gelmeye başlamıştı doğumdan hemen sonra fazlasıyla geldi sütüm şimdi sıkmama rağmen süt falan gelmiyor bendede hiç şişme büyüme olmadı iki gün sonra doğumum var bende merak ediyorum
bebyko dlkelz ben 7 aylık hamileyim ve ilk hamileliğim bazen saydam bir şeyler akıyor süt mü değil mi bilemiyorum artık 😂😂
merve588 gizemkapln bulantı ve kusmalarim devam ediyor ilk gebeligimdede doguma kadar devam etmisdi gene ayni devam ediyor 🥹
demirrleydi_ Ceren04 merhaba az kalmış sağlıcakla gelsin minik 🥰 biz 4 ay atağıyla baş etmeye çalışıyoruz uykusu olduğu için emmiyor aç olduğu için uyumuyor geceden beri ikimizde uykusuzuz
suleferhat Ceren04 23 marta yatış verdi doktorumuz son 11 gün çok heyecanlıyım bir an önce kavusmak istiyorum
aslmoms Akşama doktora gideceğim. Bir mucize olsa ve eşim dese ki “haydi kalkkk hastaneden önce iftarımızı dışarda yapalım”.nerde o günler :(