kubrax25 Kızlar selam daha 6 haftalığım ama kesem yuvarlak acaba kız mı erkek mi tabiki rabbim önce sağlık versin sadece merak görseli yükleyemiyorum ama daire şeklinde yorumlarınızı beklıyorummm
mervekalkann kubrax25 kese şekline göre malesef cinsiyet tahmini yapılmıyor 😑 yuvarlak kız diyorlar ama benim oğlumda top gibiydi kese. Biraz daha büyüdükten sonra nub açısına göre tahmin yapılabilir. Gönlünüze göre olsun.
QueenBahar_ kubrax25 6 haftalıktim 2 kızımda kesem yuvarlakti Sonra oğluma gebe kaldım ilk kontörle gittim ozman da 6 haftaydim kese sekilliyidi belli oluyordu anlamıştım erkek olduğunu
PapatiA kubrax25 gönlüne göre olsun inş’ benim kese şekilliydi erkek dediler erkek çıktı yuvarlaklar %90kız gördüm ama istisna vardır tabi