Hkbra bende adatıpta vildan hocaya gidiyorum, vildan hoca karasu devlet hastanesindeydi çok memnundum kendisinden oraya geçti keşke doğumuma kadar devlet hastanesinde kalmaya devam etseydi😇 ama doğum ücreti falan fazla geldi napcam bilmiyorum33 haftalığım ya adatıpta yapcam doğumu ya eğitim araştırmada bari bende deneyimi olanlar yazarsa bakayım burda